Sympathetic, helpful and above all a very professional team. Good job grohe, you just lost a huge account from a hotel developer. Further, the part was not in stock at any parts dealer in the US. Ive been in the plumbing industry for over 12 year and Ive never come across such a useless buch of people. About GROHE, Career at GROHE, GROHE Newsroom, GROHE in your country Deep Srivastav, Dehradun. So if you want to completely replace your faucets after 10 years and a meaningless lifetime warranty, Grohe is your expensive answer.UPDATE 5/24/19: Another Grohe faucet sprang a leak from the flexible stainless steel feed line. Visit this website www. Two years ago I purchased a Grohe Ladylux3 Cafe Pull out kitchen faucet Model #32298SD1. When the hose finally gave out, I purchased a domestic replacement. 3/a Hungary, Baani, Address One, 10th Floor, Golf Course Road, Sector - 56, Gurgaon, 3F, American Standard Bd. HOLD TIME: over 45 minutes!? Simatupang Kav. Kind regards, Grohe Denmark. Grohe America consumer reviews, complaints, customer service. Grohe AG ranks 106th among Tech Support sites. She had no answer. I called Grohe and spoke with a the very helpful lady that answers the phone at their shop in Roselle, IL. At the company’s discretion, GROHE will repair or replace any part or finish that proves to be defective in material and/or workmanship under normal installation, use and service. They "tested" it - while running the water - no leaks. High-quality products in great designs. I have never seen such a poorly made facet. Write a review. An internal "cooling channel" is located inside every GROHE faucet, and creates a barrier between the hot water and the outer surface. Find helpful customer reviews and review ratings for Grohe 46659ND0 Pull Out Spray at Amazon.com. A nightmare with Grohe and Victoria Plumbing. $27.60. For the shower, Grohe is known for products such as euphoria shower column. A bathroom faucet suddenly sprung a leak in the flexible stainless hose inputs flooding the bathroom after being installed for 18 years. When you buy a GROHE SmartBox Universal Rough-In Box online from Wayfair, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. Appalling service. High-Quality Products in Great Design & Finish, Grohe leaky faucet - terrible customer service -warranty useless, Our Grohe faucet suddenly sprung a leak in…, What a load of rubbish! TERRIBLE. Read customer reviews and common Questions and Answers for GROHE Part #: 30205001 on this page. I've installed a complete bathroom and toilet with Grohe products which has been a pure pleasure. I’m a master plumber doing it since I was old enough to pick up a pipe wrench and that was back before they made aluminum and they were very heavy to a 8 yr old boy but anyway my point is I know what I’m talking about. Unbelievable. Get information about various brands and their company profile, products prices and quality, advertisement, service, franchise and call center only on MouthShut - world's leading reviews and rating website. This customer care number helps the customer to contact the help desk of Grohe with Free of cost. Find reviews, expert advice, manuals & specs for the Grohe 30 306. You can prevent lime scale by drying the fitting after each use. We didn't think too much about it because it was hard to see with our granite top color and just would wipe it up. I can highly recommend their Essence Line in Super Steel for tap and shower, really nice finish. Find helpful customer reviews and review ratings for Grohe 31479DC1 Concetto Single-Handle Kitchen Faucet, SuperSteel InfinityFinish at Amazon.com. Overview Grohe AG has a consumer rating of 1.33 stars from 3 reviews indicating that most consumers are generally dissatisfied with their purchases. Customer service contacts and company information. stay away from this tap and the whole brand - very overpriced … Do you agree with GROHE's TrustScore? Replaced products or parts are warranted only for the period remaining under the initial warranty at the time of replacement. About once a year the faucet leaks while turned off. T.B. Today I swapped my small shower head and will then replace the rain shower head . Fully completing the form below can increase the speed of response . ... GROHE Reviews 2 • Average . The treads that screw the handle in just disintegrated. When you buy a GROHE BauLoop Single Hole Bathroom Faucet online from Wayfair.ca, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. 2.4. gro he… Paulista, 807 – Cj 2315, 23 andar Bela Vista São Paulo, Wienerbergstraße 11 / A7 1100 Wien - Austria, Suite 1-2A, 23/F., Sino Plaza 255-257 Gloucester Road Causeway Bay, Szépvölgyi Office Park 1037 Budapest, Montevideo u. Placed an order on 2020-11-26. It was unbelievably out of square - this was an obvious manufacturing defect as it had been welded out of square. Read honest and unbiased product reviews from our users. If only it works! GROHE is a leading global brand for complete bathroom solutions and kitchen fittings and has a total of over 6,000 employees, 2,400 of which are based in Germany. Really pleased. You already own a Grohe product and it has developed a fault. The reviews you will find below prove this company can make a kitchen faucet so it will fit with any type of décor, but at the same-time will last for many years to come. Read customer reviews and common Questions and Answers for GROHE Part #: 23084000 on this page. Pissed Consumer © 2021 All Contacted Grohe (slow, unresponsive customer service), and they sent me a new hose a month later. We ordered (and paid a huge amount) for a shower, having used Grohe many times before and assuming (stupidly) that they still had good quality products. Ive been in the plumbing industry for over 12 year and Ive never come across such a useless buch of people. Read customer reviews and common Questions and Answers for GROHE Part #: 322983 on this page. If you have any questions about your purchase or any other product for sale, our customer service representatives are available to help. If you have any questions about your purchase or any other product for sale, our customer service representatives are available to help. Warranty conditions: To trigger the GROHE guarantee, the end user will call his installer (failing this at the nearest service station). I contacted the company and they did not respond. 255 were here. Thank you for dealing with my problem as fast as possible. When you buy a GROHE Ladylux Pull Out Touch Single Handle Kitchen Faucet online from Wayfair, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. At the company’s discretion, GROHE will repair or replace any part or finish that proves to be defective in material and/or workmanship under normal installation, use and service. This caused serious aesthetic and fitting problems. By proceeding, you consent to the disclosure of your contact information to the company. Read honest and unbiased product reviews from our users. Replaced products or parts are warranted only for the period remaining under the initial warranty at the time of replacement. Our range of bathroom taps, showers, shower heads and kitchen mixer taps includes designs to suit all interior styles and budgets. The Quality of the Product looks poor and reminds you to a cheat where you pay loads of money for zero quality. We would love to talk to you. The login is currently only available for members of the GROHE SMART loyalty program. What kind of nonsense is this? Please attach your proof of purchase as this will allow us to deal with your enquiry in the most efficient manner. sent it back to me -telling me it came with no supply lines (I took them off for shipping purposes -which I explained in my note -And they never read. Hoses are integral to faucet and non replaceable. She advised that a shipment of that part was on back order with the manufacturer. At the same time, the cartridge starts a slow leak (factory installed). Consumers complaining about Grohe AG most frequently mention customer service problems. It’s only been 3 weeks I suppose!!! When you buy a GROHE Euphoria Cube Rain Slide Bar Shower Head with SpeedClean Nozzles online from Wayfair.ca, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. Add to Compare. Find helpful customer reviews and review ratings for Grohe 34397000 3/4-Inch Grohtherm Thermostat Rough-in Valve with Service Stops, Chrome at Amazon.com. GROHE is a leading global brand for complete bathroom solutions and kitchen fittings and has a total of over 6,000 employees, 2,400 of which are based in Germany. The GROHE Rapido SmartBox makes adapters practically redundant. Warranty conditions: To trigger the GROHE guarantee, the end user will call his installer (failing this at the nearest service station). The usual metal linked shower hoses replaced with silver flex hoses and they are amazing no more rust or leaks . Find helpful customer reviews and review ratings for GROHE 27286000 | Rainshower F-Series 20" Head Shower at Amazon.com. 66, Yeongdong-daero 112-gil, Samsung-dong, Gangnam-gu, World Business Centre 2 Newall Road London Heathrow Airport Hounslow - Middlesex, Marina Business Park Leningradskoe shosse, 39, bld. it must be an internal leak somewhere. Writing this review has been the absolute last resort. I’m truly shocked!!! Rights Reserved, You Are About to Contact PissedConsumer.com, 103, 3rd floor of Building D, CDC, Lad Prao Soi 87, Praditmanutham Road, Kong Jan, Bangkok, Sluseholmen 8c, 2.th. About once every week or two. GROHE does also offer metal hoses like the 28417000 which are made in Portugal. Response from Customer Service November 23, 2020. So now I have to worry about all the faucets in the house suddenly springing leaks. Not only did I wait this long, no one ever came on the phone. When you buy a Grohe BauEdge Bath Shower Mixer online from Wayfair.co.uk, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. Any time I try to log in I get the "incorrect password" message, when I click on "forgot password" I receive an email to reset the password, however upon clicking on the link I receive the message "something went wrong please try again"... What does that even mean! The most common issues with Grohe AG are around customer service, which is not as good as expected by some customers. Have something to share about Grohe America? 3, Nanjing E. Thank you Niki! Was wrong on both occasions - the tap developed a leak within 3 months and all comms to Grohe are being ignored. No response after several emails and phone calls! When you buy a GROHE Ladylux L2 Single Handle Kitchen Faucet online from Wayfair, we make it as easy as possible for you to find out when your product will be delivered. When they did reply they were indifferent and vague and could clearly not care less. About GROHE, Career at GROHE, GROHE Newsroom, GROHE in your country There is no way I can put this back in and trust it not to leak and ruin my new hardwood flooring. GROHE Reviews 138 • Great . So it indeed appears that I need to replace every faucet in the house. and water everywhere It could have been leaking for a month for all we know. We are sorry to hear, that you were trying to reach us at a very busy moment. For the shower, Grohe is known for products such as euphoria shower column. Do you have something to say about Grohe? I was shipped a replacement cartridge with the understanding that if the leak continues after I replaced the cartridge that I would be shipped a replacement faucet.The leak continued after replacement of the cartridge and I contacted customer service and emailed pictures of the leak.A reply from customer service lead team told me that they cannot see from the pictures where the leak is coming from and that they require further pictures to specify the location.